Az élet

 2010.07.23. 23:48

...tehát, ha jól értem, azt kérdezed tőlem, hogy mégis mi az élet. Szerintem az élet az maga a létező. Szerintem egy oxigén atomnak is van élete. Valahol keletkezett, vándorolt sokat, valaki beszívta mint levegőben keringő részecskét, áthaladt a testen, hozzácsapódott pár atom, kiszállt a testből, majd keringett a levegőben, egy növénynél kötött ki, aki megszabadította "utitársaitól" és így tovább a nagy körforgásban. Az ember életénél sokkal sokkal nagyobb és regényesebb utat járt be, így én ezt is életnek nevezem. Ha a valóságot kérdezted volna, ahhoz nem tudok sokat hozzáfűzni, egy bonyolult és mély téma, amihez még sokat kell tapasztalnom. De eggyet tudok ehhez is hozzáfűzni. "Ne akard kitörölni a valóságot. Nem szabad." A valóság és élet kapcsolata tehát még ködbe vész a számomra. Remélem egyszer kinyílik egy ajtó, és megértem, de félek, hogy kifejezhetetlen lesz. Ismét hátbavág a hiányos, leképzésen alapuló emberi kommunikáció...

A bejegyzés trackback címe:

https://torespont.blog.hu/api/trackback/id/tr92172120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása